lankahullaannus

huhtikuu 4, 2011

aaaand there’s cake.

Filed under: arvonta — by hillanen @ 06:14

Syökää kakkua kanssani!

Tänään tämä pieni blogi täyttää kaksi vuotta!

Ilman sinua ja sinun käyntejäsi, kommenttejasi ja mukanaoloasi tämä blogi kävisi kovin tylsäksi helposti!

Joten!

Ota kakkua ja osallistu ÄLLISTYTTÄVÄÄN ARVONTAAN!

Lupaan ennennäkemättömiä palkintoja ja jännityksen huumaa, fanfaareja ja kermavaahtoa!

Osallistu siis jättämällä kommentti tähän postaukseen 10.4.2011 klo 23:59 mennessä.

Kerro kommentissa liuta lempivärejäsi ja jonkunnäköinen yhteystietosi, blogi taikka sähköposti tai mikävaan, josta siut saa kiinni! Ei haittais jos myöskin kertoisit, oletko kovinkin uusi lukija vai satunnainen olento vaiko kenties pitkäaikainen mukanakulkija, vai tunnenko siut ihan normielämästäkin?

It’s gonna be LEGEN…wait for it…DARY!

-Barney Stinson

69 kommenttia »

  1. Onnea kaksivuotiaalle! Ainakin joitain kuukausia olen jo seurannut säännöllisesti Readerin kautta, aika tahtoo mennä niin äkkiä että eihän sitä tarkkaan muista :)

    Lempivärejä on melkein mikä vaan, tykkään vähän kaikista väreistä kun sävy on sellainen luonnonläheinen, murrettu… jotkut pastellisävyt tai liian kirkkaat ei ehkä aina oo mun juttu, vaikka kyllä ne kirkkaatkin joskus on kivoja sopivassa määrin :D

    kommentti Kirjoittanut Paula — huhtikuu 4, 2011 @ 06:40 |Vastaus

    • Onnea 2-vuotiaalle! Ihania värejä, jotka saavat ihan uuden muodon taitavan neulojan käsissä!! MAHTAVAA!

      kommentti Kirjoittanut Karoliina — huhtikuu 8, 2011 @ 21:28 |Vastaus

  2. Arvonnassa mukana ja onnea kaksivuotiaalle blogille! Olenkin aika tuore lukija, en jostain syystä ollut laittanut blogia aiemmin seurantaan, vaikka Ravelryn kautta usein liitänkin tuttuja naamoja blogeihin.
    Lempivärit on ruskea, vihreä, punainen, yleensäkin sellaiset maanläheiset, murretut värit ja sävyt.

    kommentti Kirjoittanut altocumulus — huhtikuu 4, 2011 @ 06:41 |Vastaus

  3. Onnea 2-vuotiaalle!
    Jonkun aikaa – ehkä puolisen vuotta olen blogiasi seuraillut.
    Lempivärejä oranssi, vihreä, keltainen, turkoosi, sininen. Yleensäkin tykkään räiskyvistä, kirkkaista väreistä; ne tuovat kummasti iloa elämään.

    kommentti Kirjoittanut knea — huhtikuu 4, 2011 @ 07:10 |Vastaus

  4. Paljon onnea leikki-ikäiselle :)

    Olen suhteellisen uusi lukija, olisinko löytänyt tänne vasta tänä talvena?

    Lempivärit ovatkin kiva juttu :) Ennen rrrrakastin keltaista ja silloisessa kodissamme lähes kaikki seinät oli keltaisia Sitten keltainen tummeni oranssiksi ja nykyinen kotimme olikin aika oranssi alunperin. Nyt on taas suuri muutos tapahtumassa ja olen aika häkeltynyt siitä, ettei oranssi enää herätä juuri minkäänlaisia fiboja :/ Ihaninta tällä hetkellä on vaaleanpunainen ja vaaleat, kermaiset sävyt. Rempan jälkeen siis myös kotimme seinissä… Ruskean sävyt ja vaaleat vihreät on myös kivoja.
    Olen yrittänyt pitää sinisestä ja harmaasta, mutta en näköjään kykene. Turkoosi tosin on ihana :))

    kommentti Kirjoittanut Inka — huhtikuu 4, 2011 @ 07:18 |Vastaus

  5. Haa, täälläkin juhlitaan eli paljon onnea kaksvuotiaalle! Toivottavasti edessä päin on pitkä ja ansiokas blogitaival. Olet ollut seurannassa jo jonkin aikaa.

    Onpa vaikea mainita lempiväri. No yleisesti ottaen pidän maanläheisistä väreistä.

    kommentti Kirjoittanut AnniKainen — huhtikuu 4, 2011 @ 07:30 |Vastaus

  6. Onnea kaksivuotiaalle! Ja tottakai mukana arvonnassa! Löysin tänne vasta vähän aikaa sitten ja täältä löytyi aivan ihania sukkia! Itselläkin ollut sukkaputki talven ajan päällä… Lemppariväreinä punainen. =) Ja minut löytää Heidin väkerrykset-blogista. =)

    kommentti Kirjoittanut Heidi — huhtikuu 4, 2011 @ 07:40 |Vastaus

  7. Onnittelut kaksivuotiaalle! En muista milloin ihan tarkalleen kävin lueskelemaan blogiasi, mutta ihastuin alusta asti taidokkaisiin neuleisiin ja ihanan värikylläiseen maailmaan. Kuvat ovat myös aina kauniita ja harkittuja, joten täällä käyminen onkin vähän taideterapiaa: rentoutumista, nauttimista ja ihailua.

    Itse olen niitä ihmisiä, joihin sinisellä taitetut ja murretut sävyt iskevät eniten. Puhtaat perusvärit ovat jotenkin njääh ja samoin kaikenlaiset kirkkaat pastellit tai muut vastaavat.

    kommentti Kirjoittanut Annis — huhtikuu 4, 2011 @ 07:40 |Vastaus

  8. Onnea! Ihania juttuja olet tehnyt!
    Kaikki muu kuin sininen käy :) ainakin vihreä, liila, keltainen ja oranssi on suosikkeja.

    kommentti Kirjoittanut SViU — huhtikuu 4, 2011 @ 07:51 |Vastaus

  9. Onnea 2-vuotiaalle!
    Jo jonkin aikaa täällä on piipahdeltu.
    Voi, voi tuota lempiväriä. Niitä on monta ja vaihteleevat vielä vuodenajankin mukaan. Siniset ja turkoosi ainakin, punaiset ja tietenkin valkoinen ja musta jne. Eli väreissä löytyy…
    Keväisempää viikon alkua Sinulle!

    kommentti Kirjoittanut Mammutti — huhtikuu 4, 2011 @ 07:58 |Vastaus

  10. Hirmuisesti onnea 2-vuotiaalle! Kyllä kelpaa nauttia noin ihanaa virtuaalikakkua, eikä edes lihota ;)

    Pitkään olen blogiasi seuraillut googlereaderin kertoen päivityksestä.

    Hmmmm… pidän harmaasta, tummanharmaasta, mustanharmaasta, viininpunaisesta, violetista, lilasta, v.punaisesta, lime, pertoli… vaikka mistä!
    joten helpompi varmaan sanoa mistä väristä en pidä; keltaiset, mintun vihreä, turkoosi, v.sininen…

    kommentti Kirjoittanut MoNilla — huhtikuu 4, 2011 @ 08:15 |Vastaus

  11. Onnittelut kahdesta ekasta!
    Vakkarilukijahan minä :)
    Väreistä uppoo tumma petrooli, vihreä, ruskea, poltettu oranssi, kylmä luumu, leijonankeltainen, tomaatinpunainen…

    kommentti Kirjoittanut Samma — huhtikuu 4, 2011 @ 08:20 |Vastaus

  12. Onnea kaksivuotiaalle blogille! Mä olen lueskellut blogiasi jo melko pitkään, ja nyt on tullut luettua jotenkin tarkemminkin, kun olen sinut kertaalleen tavannut neuletapaamisessa. Blogi on aina jotenkin enemmän, kun on tavannut kirjoittajan ihan oikeasti. :)
    Mun lempivärejä vois olla vaikka: sininen, turkoosi, vihreä, keltainen, pinkki, musta, harmaa ja ruskea. Ainakin.

    kommentti Kirjoittanut Tiina — huhtikuu 4, 2011 @ 08:45 |Vastaus

  13. Ravelryn kauttahan minä… =) ja ihailen ja ihmettelen sun sukkia…

    Mä oon helppo, kaikki värit paitsi persikat/aprikoosit… =)

    kommentti Kirjoittanut teacosy — huhtikuu 4, 2011 @ 09:00 |Vastaus

  14. Onnea onnea!
    En osaa sanoa kauanko olen blogiasi lukenut, ainakin vuoden verran? Ehkä kauemminkin olet blogilistallani ollut..

    Lemppareita on omenanvihreä, musta, lime, turkoosi, leijonankeltainen ja punainen.. oikeestaan kaikki käy!

    kommentti Kirjoittanut Marlai — huhtikuu 4, 2011 @ 09:07 |Vastaus

  15. Onnea 2-vuotiaalle. Olen ollut satunnainen lukija puolen vuoden verran. Lempivärit ovat vaaleanpunainen ja ruskea.

    kommentti Kirjoittanut Sari — huhtikuu 4, 2011 @ 09:08 |Vastaus

  16. Onnea 2-vuotiaalle! Mun muisti on niin huono, että en muista mistä alkaen olen seurannut, mutta jonkin aikaa :D olipas selvä vastaus. Pidän väreistä, tummista ja kirkaista, mutta en haaleista.

    kommentti Kirjoittanut Mari — huhtikuu 4, 2011 @ 09:10 |Vastaus

  17. Onnea!! Mä olen uusi lukija, löysin tänne vasta kun kommentoit mun blogia. Mun lempivärejä on vaaleanpunainen, pinkki, petrooli, harmaa, musta, valkoinen.

    kommentti Kirjoittanut LauraL — huhtikuu 4, 2011 @ 09:24 |Vastaus

  18. Onnea 2-vuotiaalle! Olen varmaan jostain vuoden alusta seuraillut blogiasi, löysin tänne jonkun toisen blogin kautta ja nyt seurailen blogilistan kautta :) Lempivärejä petrooli, turkoosi, poltettu oranssi ja ylipäätään vahvat kirkkaat värit.

    kommentti Kirjoittanut TiinaR — huhtikuu 4, 2011 @ 09:52 |Vastaus

  19. Onnea! Löysin ensin kauniit WM-neuleesi Ravelsyssa ja sitten eksyin lukemaan blogiasi. Kuvasi ovat upeita! Lempivärejähän piisaa, suklaanruskea, kylmät punaiset ja vaaleat siniset, harmaa, kullankeltainen, kevään vihreä, valkoiset… Ja kaikki Wollmeiset :)

    kommentti Kirjoittanut virssu — huhtikuu 4, 2011 @ 10:08 |Vastaus

  20. Mä löysin tänne ihan vasta äsken nyt! Ja kappas heti arvontaan. ;)

    Kivan näköstä, mitä ehdin vähän taaksepäin selata. Lukemistoon meni. :)

    kommentti Kirjoittanut janna — huhtikuu 4, 2011 @ 10:34 |Vastaus

  21. Onnea 2 vuotiaalle blogille :)
    Lemppari värei on tylsä harmaa ja sitten ihana vihreä :)
    blogiasi olen seuraillut jonkin aikaa :)
    aivan ihanat noi sun edellisen postauksen skewit :)
    parhaiten mut saa kiinni omasta blogistani :)

    kommentti Kirjoittanut Heli — huhtikuu 4, 2011 @ 10:47 |Vastaus

  22. Paljon onnea 2- vuotiaalle!! Toisen blogin kautta tänne löysin, ja nyt olen muutaman kuukauden seuraillut blogiasi.
    Lempivärejä on punainen, pinkki, keltainen, oranssi, omenanvihreä… Kaikki värikäs :D

    kommentti Kirjoittanut Veera — huhtikuu 4, 2011 @ 10:49 |Vastaus

  23. 2-vuotisonnittelut! Ihastuttavaan blogiisi löysin Ravelrysta jokin aika sitten.

    Lempiväri… Onpas vaikea. Kaunis väri voi olla punainen, vihreä, oranssi, ruskea, sininen, violetti tai vaikka vaaleanpunainen, kunhan se on syvä ja kylläinen. Hailakkaista en niinkään pidä. Tykkään väreistä, mutta silti pukeudun yleensä mustaan ja harmaaseen. Tylsä!

    kommentti Kirjoittanut Kottby — huhtikuu 4, 2011 @ 11:16 |Vastaus

  24. En meinannut uskoa tuota lankakoria kakuksi! Osatapa tehdä tuollainen =)! Lempivärit on vaikea juttu, ne riippuu niin asiayhteydestä. Vaatteissa olen ihan viimeisen vuoden aikana alkanut suosimaan ns. tyttövärejä (johtuu varmaan tuosta 8 kk:n ikäisestä tyttövauvasta – kaikkea ne saavatkin aikaan), fuksiaa, violettia, jopa pinkkiä (joka aiemmin oli mulle ihan nounou!) yhdistettynä johonkin neutraalimpaan. Aiemmin käytin paljon vihreää ja sinistä, mutta liekä jokin kyllästyminen iskenyt (tai sitten se tyttövauva), mutta nyt iskee ihan blääh, jos joutuu jotain vanhoja tummansävyisiä vaatteita päällensä pistämään. Blogisi löysin Ravelryn kautta kuukausi-pari sitten, sinua en (ainakaan vielä) livenä tunne, mutta jospa joskus satuttaisiin samaan neuletapaamiseen, niin sitten voisin kehua tavanneeni ;).

    kommentti Kirjoittanut affen — huhtikuu 4, 2011 @ 12:33 |Vastaus

  25. Onnea 2-vuotiaalle!

    Säännöllisesti seuraan blogiasi. Sitä tosin en enää muista, että kuinka kauan olen seurannut :D Ei jaksa muistaa.

    Lempiväreiksi voisi tällä hetkellä sanoa tummanpunaisen ja viininpunaisen. Yleisesti ottaen tykkään eniten maanläheisistä sävyistä.

    kommentti Kirjoittanut Tess — huhtikuu 4, 2011 @ 12:38 |Vastaus

  26. Onnea!

    Ravelryn kautta löysin ja seurailen, ensimmäinen postaus jonka näin ja johon ihastuin oli se oranssi Anne Elliot Spencer!
    Lenpivärejäni ovat tummat ja saturoituneet ja ehkä myös murretut siniset ja punaiset ja vihreät, ei-värit musta ja harmaat. En tykkää ruskeista, magentoista enkä pastelleista.

    kommentti Kirjoittanut Mustavaris — huhtikuu 4, 2011 @ 13:12 |Vastaus

  27. Onnea blogillesi! Olisinko puolisen vuotta seurannut blogiasi, en ihan tarkkaan muista.

    Lempivärilistaukseen kuuluu ainaskin punainen, vaaleanpunainen, pinkki, tummanruskea, tummanharmaa, limenvihreä. Ehdottomat inhokit on sininen ja violetti :)

    kommentti Kirjoittanut Outi — huhtikuu 4, 2011 @ 13:46 |Vastaus

  28. ONNEA HA HALAUKSIA
    Minäkin tahdon mukaan arvontaan tietysti.

    kommentti Kirjoittanut enkulin käsityöt — huhtikuu 4, 2011 @ 14:05 |Vastaus

  29. Onnea blogisynttäreiden johdosta! Minä olen melko uusi lukija, oikeastaan Ravelryn kautta sinut löysin, ja onhan me neuletaapamissakin törmätty. ;-) Todella paljon kauniita juttuja olet neulonut, ihanan värikkäitä ja selvästi itsellesikin mieluisia, joten näitä seurailen ilolla.

    Sitten lemppariväreihin: murretut sävyt vihreästä, oranssista, ruskeasta sekä musta ja okran- tai sinapinkeltainen. Räiskyvät ja maanläheiset värit. Inhokkeja: kaikki pastellit, violetit, siniset. Erityisesti vaaleanpunainen on ällö!

    kommentti Kirjoittanut ArualMaria — huhtikuu 4, 2011 @ 14:07 |Vastaus

  30. Onne blogille. Minä olen varmaan vuoden verran pyörinyt täällä lukemassa (tai enemmän)

    Lempivärejä on luonnolliset maanläheiset sävyt. Punaiset,oranssit ja vihreät

    kommentti Kirjoittanut Epa — huhtikuu 4, 2011 @ 14:25 |Vastaus

  31. Onnea blogillesi! Olen vakkarikävijä, varmaan aika alusta saakka. Teet ihania neuleita ja älyttömän nopeasti sulla syntyykin niitä.

    Lempivärejä ovat punainen (karpalonpunainen, puolukanpunainen, vadelmanpunainen, kaikki vähänkin siniseen vivahtavat, pinkki), harmaan kaikki sävyt, tumma turkoosi ja petrooli.

    kommentti Kirjoittanut kaisa — huhtikuu 4, 2011 @ 15:04 |Vastaus

  32. Onnea!
    Olet suosikeissani.
    Keltainen, vihreä, punainen.

    kommentti Kirjoittanut Neili — huhtikuu 4, 2011 @ 15:26 |Vastaus

  33. Onnea ponnea tuhannesti (tai kahdesti tuhannesti) kaksivuotiaasta! Täällä olen käynyt nyt muutaman kuukauden, tai päälle pari. Jotain sinne päin, aika kun menee niin nopeasti :) Löysin tänne omasta blogista, kun olit jonkun kommentin käynyt heittämässä, tai ainakin visiteerannut. Vuoroin vieraissa siis :)

    Lempivärit on kaikki kirkkaat, eli turkoosi(!), punainen, magenta, sähkönsininen, jne. Poikkeuksena joukossa harmaa.
    Mut löytää klikkaamalla mun nimeä :)

    kommentti Kirjoittanut Heidi — huhtikuu 4, 2011 @ 15:51 |Vastaus

  34. Onnea onnea, monta kiloa:) Minä luen blogiasi blogilistan kautta, säännöllisesti. Minä taidan olla värien kanssa ihan mahdoton, kun minusta kaikki ovat niin kauniita. Vaan – sehän ei kellekään tainnut olla yllätys:)

    kommentti Kirjoittanut Zelda — huhtikuu 4, 2011 @ 16:23 |Vastaus

  35. Vakilukija täälläkin onnittelee 2-vuotiasta!
    Väreistä käy kaikki muut paitsi musta, valkoinen ja keltainen. =)

    kommentti Kirjoittanut Hepsi — huhtikuu 4, 2011 @ 16:30 |Vastaus

  36. Onnea 2-vuotiaalle! Lempivärejä petrooli, musta, turkoosi, harmaa, tummanruskea. Oon jo jonkin aikaa kuulunut vakiolukijoihin.

    kommentti Kirjoittanut Marianne — huhtikuu 4, 2011 @ 16:36 |Vastaus

  37. Onnea! Ihan mahtava tuo kuva:D Löysin blogisi joitain kuukaisia sitten ja nykyään seuraan päivityksiä bloggerin kautta. Ihania värejä on ainakin vaaleanpunainen, violetti, keltainen ja ruskea!

    kommentti Kirjoittanut Effi — huhtikuu 4, 2011 @ 16:46 |Vastaus

  38. Onnea 2-vuotiaalle blogille!
    Olen seurannut blogiasi muutaman kuukauden ja olet suosikeissani.
    Lempivärejäni on, keltainen,punainen,turkoosi.

    kommentti Kirjoittanut Elina — huhtikuu 4, 2011 @ 16:50 |Vastaus

  39. Onnea kaksivuotiaalle!!
    Blogia olen lukenut jo jonkin aikaa, ja kiitokset myös kaikista ihansta töistä joita täällä saadaan ihastella:)
    Lempiväreihin kuuluu ruskea, turkoosi, vihreä, keltainen.

    kommentti Kirjoittanut Mirm — huhtikuu 4, 2011 @ 17:05 |Vastaus

  40. Keväisen loskaiset onnittelut!
    Olen seurannut blogiasi varmaan viime syksystä asti.
    Lemoivärejäni ovat sininen (ei sähkön…) ja vihreä.

    kommentti Kirjoittanut hanhan — huhtikuu 4, 2011 @ 17:37 |Vastaus

  41. Onnittelut 2-vuotiaalle! Olen satunnainen vierailija. Lempivärejä sinisen ja vihreän eri sävyt.

    kommentti Kirjoittanut Leena — huhtikuu 4, 2011 @ 18:02 |Vastaus

  42. Onneksi olkoon kaksivuotias! Jaa kakkusi mielläsi kanssasi.

    Olen varmaan melko tuore kävijä blogissasi, löydin tänne tässä taannoin aivan yllättäen blogistaniassa seikkaillessani.

    kommentti Kirjoittanut Kardemumma — huhtikuu 4, 2011 @ 18:54 |Vastaus

  43. Onnittelut kaksivuotiaalle ja pitkää ikää! Minä luen blogiasi säännöllisesti, aloitin joskus vuodenvaihteessa, ehkäpä? (En muista tarkkaan, nolo.)

    Aah, lempivärini. Ja nimenomaa liuta niitä. All time favourite on violetti. Rakastan myös pinkkiä/vaaleanpunaista. Toisaalta pidän myös vihreästä ja sinisestä. Harmaa hurmaa ja vaaleanruskeaa en voi vastustaa. Keltainen on uusi ihastus. Oranssistakin tulee hyvä mieli. Valkoinen rauhoittaa ja musta sopii kaiken kanssa.

    Olisi varmaan helpompi nimetä väri, joka ei ole suosikkini. Tosin en keksi sellaista. :D

    kommentti Kirjoittanut tiinaniit — huhtikuu 4, 2011 @ 19:41 |Vastaus

  44. Onnea kaksivuotiaalle! Punainen lila vihreä keltainen pinkki. Tämän kevään aikana liityin lukijoihin, aiemminkin olen käynyt kurkkimassa. Ja neuletapaamisissa on nähty ;)

    kommentti Kirjoittanut Emma — huhtikuu 4, 2011 @ 20:37 |Vastaus

  45. Onnittelut!
    Jonkin aikaa olen blogilistan kautta lueskellut kivaa blogiasi! (Ihanat nuo viimekertaiset sukat!)Lempivärejä olisivat limenvihreä, punainen, roosa ja maanläheiset värit.

    kommentti Kirjoittanut JennyF — huhtikuu 4, 2011 @ 21:20 |Vastaus

  46. Jonkin aikaa olen seurannut blogiasi, lähinnä blogilistan kautta. On kiva käydä katsomassa, mitä olet saanut aikaiseksi. Lempivärejä ovat sininen, ruskea ja valkoinen.

    kommentti Kirjoittanut Ehlana — huhtikuu 4, 2011 @ 21:30 |Vastaus

  47. Onneaponnea! Mä oon varmaan ehkä vuoden verran seurannut sun blogia ja muistaakseni se lähti siitä että kommasit mun blogissa jotain tekelettäni. Ilokseni olen huomannut olevani tossa sun sivupalkissa olevalla lukulistallasi. Yritin moista kerran omaan blogiini tehdä mutten jostain syystä onnistunut, täytyis varmaan kokeilla uudestaan… ;) Mun lempivärejä on turkoosi, petrooli, vihreä, punainen ja liila, sellaisina syvän- ja/tai kirkkaansävyisinä.

    kommentti Kirjoittanut Vilijaana — huhtikuu 4, 2011 @ 21:50 |Vastaus

  48. Onnea blogillesi! Olen seurannut blogiasi jonkin aikaa. Lempivärejäni ovat punaisen eri sävyt.

    kommentti Kirjoittanut Taru — huhtikuu 5, 2011 @ 08:13 |Vastaus

  49. En muista mistä asti mä oon täällä piipahdellut, aika pitkään kuitenkin ja aina tuun kun oot päivittänyt!

    Lempivärejä on harmaa, pinkki, ruskea, petrooli ja vihreä. :)

    kommentti Kirjoittanut Tui — huhtikuu 5, 2011 @ 08:44 |Vastaus

  50. olen muistaakseni vieraillut pidempäänkin. ;o)

    Lempivärejä on tietysti punaisen eri sävyt sekä turkoosi+vihreä+sininen yhdessä.

    Niin ja onnea 2-vuotiaalle!

    kommentti Kirjoittanut pirjo-riitta — huhtikuu 5, 2011 @ 13:08 |Vastaus

  51. Onnea 2-vuotiaalle! Olen muistaakseni viime keväästä saakka seurannut blogiasi. Kaikki sun WM-neulomukset on aivan mahtavia :D Lempivärejä ainakin harmaa, liila ja keltainen, tosin moni muukin :D

    kommentti Kirjoittanut Maritta — huhtikuu 5, 2011 @ 13:16 |Vastaus

  52. oikeestaan kaikki on nykyään mun lempivärejä, mut turkoosi ja oranssi kirkkaista, ja sit pisimpään on ollut oliivin-ja metsänvihreä. Sulla on tosi kiva blogi, toivoisin et itse osaisin ottaa yhtä kauniita kuvia omaani.

    ja onnea tietenkin 2-vuotiaalle blogillesi!

    kommentti Kirjoittanut ullapulla — huhtikuu 5, 2011 @ 13:54 |Vastaus

  53. Onnittelut 2-vuotiaalle. Olen ainakin kerran aiemmin käynyt kun kehuin ne vihreät kirjoneulesukat. Nyt lisäsin sut kirjanmerkkeihini.
    Omia lempivärejä ovat myös vihreän eri sävyt ja tietysti punainen, (ei oranssiin päin)vaan violettiin. Fuksia, aniliini, vaalenpunainen, joulunpunainen ja violetin monet sävyt.
    Kiitos myös kakusta, olen semmoinen kakkuorava.

    kommentti Kirjoittanut Pirena — huhtikuu 6, 2011 @ 07:56 |Vastaus

  54. Oikein reilusti onnea kaksivuotiaalle!
    Viikon verran olen blogiasi seuraillut :) Lemppari värejä on suunnilleen kaikki, tosi vaikee tässä ihan äkkiseltään löytää sellaista mitä inhoisin.. Lila on ehkä päällä se mieluisin, mutta tykkään itse tehdä kirkkaista väreistä :)

    kommentti Kirjoittanut zanna — huhtikuu 6, 2011 @ 08:03 |Vastaus

  55. Onnea vaan! En olekaan ennen osallistunut arvontoihin, niin pitänee kokeilla onneaan.

    kommentti Kirjoittanut Essi — huhtikuu 6, 2011 @ 09:46 |Vastaus

  56. Nonih, jäipäs kesken se kommentti, kun sohelsin taas koneen kanssa. Olen täällä satunnaisesti käynyt, nyt eksyin tänne vastavierailulle, kun olit käynyt kommentoimassa blogissani, kiitos siitä. :) Eniten minulla kuluu punaista ja pinkkiä, mutta tykkään yleensäkin kirkkaista väreistä.

    kommentti Kirjoittanut Essi — huhtikuu 6, 2011 @ 09:49 |Vastaus

  57. Onnea 2-vuotiaalle. Blogisi on ollut suosikkilistallani varmaankin vuoden verran, sinulla on upeasti neulottuja sukkia. Mieluisia värejä musta, ruskea, keltainen ja vihreä.

    kommentti Kirjoittanut Annele — huhtikuu 6, 2011 @ 11:23 |Vastaus

  58. Hiiohoi! Onnea kaksivuotiaalle.
    Mä tykkään vihreästä, mitä limempää, sen parempaa.
    En millään muista mitä kautta tänne löysin ja kuinka kauan olen blogiasi seurannut.

    kommentti Kirjoittanut Eevu — huhtikuu 6, 2011 @ 11:24 |Vastaus

  59. Oikein paljon onnea 2-vuotiaalle!
    Itse olen melkoisen tuore lukija, tämän vuoden puolella muistaakseni tänne eksynyt ekan kerran, enkä aio ihan heti vierailuja lopettaa. :)
    Lempiväri on ehdottomasti musta. Mutta hyvin perässä tulee mm. harmaa, ruskea ja punainen, erityisesti maanläheiset värit on lähellä mun sydäntä. Poikkeuksena tosin kirkas punainen. :)

    kommentti Kirjoittanut Ellu — huhtikuu 6, 2011 @ 16:36 |Vastaus

  60. Onnittelut pienelle suurelle 2-vuotiaalle!!
    Ja niitä lempivärejä: violetti, musta, valkoinen, oranssi, punainen…
    Oikeastaan aivan kaikki värit menee, riippuen käyttötarkoituksesta ja kohteesta.

    Blogiasi olen lukenut jo kauan, en edes muista tarkkaa aikaa. blogilistalla kuulut suosikkeihini.

    kommentti Kirjoittanut sasu — huhtikuu 6, 2011 @ 19:19 |Vastaus

  61. Kyläilit blogissani ja minä tulin heti käymään vastavierailulla ja toivottamassa samalla onnea kaksivuotiaalle blogillesi=o). Täytyy viikonloppuna piipahtaa uudestaan paremmalla ajalla. Olen siis Hanna (Ravelryssa Hurja-Hanna) Kuopiosta. Lempivärejäni ovat kaikki kylmät sävyt punaisista, sinisistä ja niiden sekoituksista. Pidän myös mustasta, harmaasta ja puhtaan valkoisesta. Vihreään olen vasta pääsemässä sisälle =o)

    kommentti Kirjoittanut Hanna — huhtikuu 7, 2011 @ 06:51 |Vastaus

  62. Onnittelut, Hillanen!

    Tulin vastavierailulle, mutta nyt kyllä linkitän ja alan seurata. Ihastelen hienoja kuviasi (tuota kakkua en kyllä uskonut heti syötäväksi), sukkia, huiveja.

    Minua ovat lämpimät värit, murretut.

    kommentti Kirjoittanut Pirjo — huhtikuu 7, 2011 @ 15:49 |Vastaus

  63. Onnea blogillesi,joka vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta uudelta tuttavuudelta. lempivärejäni ovat vihreän ja oranssin sävyt

    kommentti Kirjoittanut Santramaikki — huhtikuu 7, 2011 @ 20:43 |Vastaus

  64. Onnea 2-vuotiaalle:)!

    Olen lukenut blogiasi ehkä noin vuoden, lempivärejäni ovat murretut ja maanläheiset sävyt, esim oliivi, sinapinkeltainen jne.

    kommentti Kirjoittanut Aino — huhtikuu 9, 2011 @ 17:52 |Vastaus

  65. Hengästyttävän hienoja käsitöitä! Kiitos ihanasta blogistasi!

    kommentti Kirjoittanut piiku — huhtikuu 10, 2011 @ 08:53 |Vastaus

  66. Kiitos ihanasta blogistasi ja onnea kaksivuotiaalle! :)

    Pidän turkoosista, petroolista, harmaansävyistä (varsinkin metallinharmaista), oranssista, oranssinpunaisesta, kirkkaanvaaleanvihreästä…

    kommentti Kirjoittanut asarum — huhtikuu 10, 2011 @ 13:38 |Vastaus

  67. Kiitos kakusta ja onnea! Olen säännöllisen epäsäännöllinen vieras ja pidän kyllä kovasti töistäsi. Värikartalla menee kaikki muut, paitsi persikka, lohi ja sellaiset äklöt pastellivärit.

    kommentti Kirjoittanut Marjo — huhtikuu 10, 2011 @ 13:55 |Vastaus

  68. Paljon onnea kaksivuotiaalle!
    Aika uusi lukija oon, vasta maaliskuussa tänne osuin. Lempivärit lämpimiä luonnonläheisiä.

    kommentti Kirjoittanut Agatha — huhtikuu 10, 2011 @ 19:28 |Vastaus


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

